Monday, May 2, 2011

Follower ke-200

Assalamualaikum semua..
Ape khabar?harap sihat2 belaka ya..maklum la,hari ni kan cuti..hehe..
ok..hari ni sy nak ucapkan terima kasih kpd follower sy dan bkn hari ni sahaja..hari2 terima kasih..hehe.sja memanjangkan ayat..dah tak tahu nk tulis ape dah..

ok..sedar tak sedar,dh ada follower 200..tapi kalau banding dgn org lain..huhu..kalah sy..tapi tak pe lah,sebagai nak menghargai follower sy,sy memlih follower ke 200 utk menerima award dia..eh.macam anugerah bintang popular pula ,yg nak bagi award..haha..whatever lah


ok..setakat itu sahaja..terima kasih..
wasalam

sekadar berkongsi

8 berkata-kata:

= d = said...

congrats..!!
let's happy blogging..
:)

MahabbahOhAyin said...

whoa..!
toceh toceh..!
:)

farez said...

= d =

tq awk..yer..happy go lucky..=)

farez said...

MahabbahOhAyin

hehehe..sama-sama(tak taw nk ckap chinesse)bljar xabis g..hik3

deDetz said...

yay!! teruskan blogging farez yea =D

nelly said...

tahniah ..200 sudah !
=)

farez said...

deDetz

ya..maju terus maju..=)tq ya

farez said...

nelly

terima kasih..yer..hope bleh pergi jauh lagi..=)